مدیریت ایمیل با Thunderbird 11.0 Beta 4
 
دنیائی دیگر
دانلود برنامه های کامپیوتر,موبایل,دانلود بازی و تم برای کامپیوتر و موبایل,تصاویرهای جذاب
 
 
شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, :: 21:24 ::  نويسنده : حسن شفیعی

ضرورتی که هر کاربر را برای داشتن ایمیل وادار می کند نیازی است که امروزه به این ابزار الکترونیکی احساس می شود.کاربرانی که دارای چندین کاربری ایمیل هستند بیشترین نیاز برای مدیریت ایمیلها را دارند و افرادی که از یک کاربری ایمیل نیز استفاده می کنند دیگر بدون ابزار مناسب کار بسیار سخت خواهد بود.Thunderbird یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت و کنترل برای ایمیل می باشد. این نرم افزار یکی از نرم افزار مشهور در زمینه ایمیل می باشد که از ابزارهای مختلف برای مدیریت دارا می باشد.


ابزار سرچ سریع این نرم افزار کاربر را در پیدا کردن ایمیل های خود کمک می کند.تاندربرد نماد نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت ایمیل می باشد.اگر نامهای مختلف را کنار هم قرار دهیم شاید پشتیبان قوی تری از موزیلا برای تاندربرد نیابیم. این نرم افزار از Htmlنیز پشتیبانی می کند تا در موارد ضرور کاربر بتواند نیاز های خود را در زمینه مشاهده ایمیل های اچ تی ام ال برطرف نماید.trans مدیریت ایمیل با Thunderbird 11.0 Beta 4کنترل ایمیل های کاربر نیز یکی از ابزارهای نرم افزار می باشد.قابلیت نشان گذاری ایمیل ها نیز در این نرم افزار به کاربر کمک می کند تا بهترین نتیجه را از نرم افزار بگیرد.ویژگی های مهم نرم افزار:

- قابلیت تب پذیری

- مدیریت کامل بر اتفاقات ایمیلی

- سادگی در جستجوی سریع

- ….

این نرم افزار از تمام نسخه های ویندوز پشتیبانی می کند.سوالات خود را در بخش نظرات مطرح کنید.نحوه نصب و استفاده از این نرم افزار در بخش نظرات در صورت درخواست توضیح داده خواهد شد.

 

 

 


براي دانلود کليک کنيد

حجم فايل:17122kb

D O N Y A E D I G A R


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به همه ی بازدید کننده های عزیز... امیدوارم از مطالب خوشتون بیاد.اگر لینک ها هر مشکلی داشت در قسمت نظرات مطرح کنید تا مشکل هر چه زودتر حل شه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیائی دیگر و آدرس donyaedigar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 315
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 316
بازدید ماه : 778
بازدید کل : 78418
تعداد مطالب : 687
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1