مدیریت رمز با Password Safe 3.28
 
دنیائی دیگر
دانلود برنامه های کامپیوتر,موبایل,دانلود بازی و تم برای کامپیوتر و موبایل,تصاویرهای جذاب
 
 
یک شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 9:59 ::  نويسنده : حسن شفیعی

اگر جزو کاربرانی هستید که از رمزهای مختلف استفاده می کنید و نگران رمزهایتان هستید این نرم افزار را از دست ندهید.این خبر بسیار تکان دهنده بود که شاید بعضی از رمز ها در عرض چند دقیقه و یا ثانیه هک می شوند ! نگرانی کاربران نتیجه این اخبار بود که شما نیز شاید جزو کاربرانی باشید که نگرانی رمز های خود را همیشه داشته و دارید.پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را استفاده و از امنیت آن لذت ببرید.


 

 

 

اگر نگران این هستید که رمزهایتان در خطر هک شدن هستند و این هک می تواند لطمات فراوانی را به شما بزند پس به دقت به این پست توجه کنید زیرا پسورد سیف برای شما حرفهای جدیدی دارد. مدیریتی که این نرم افزار در امنیت رمز به شما ارائه می کند به جرا دارای ویژگی های استثنایی است.این نرم افزار به شما کمک می کند تا بهترین رمز را ایجاد کنید و از رمز های شما محافظت می نماید. شما می توانید رمز های خود را به این نرم افزار سپرده و از نگرانی بابت فراموشی و نا امن بودن آنها خود را خلاصی دهید. این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار بوده و تا حدود بسیار زیادی امنیت رموز شما را تامین خواهد کرد. این نرم افزار در ایجاد رمز های کامل وامن بسیار باهوش و کارا عمل می کند.این نرم افزار قابلیت موضوع بندی را نیز دارد و شما می توانید رمز های خود را به طرق مختلف  توسط این نرم افزار نگهداری نمایید.این نرم افزار از نسخه های Windows 9x / 2000 / XP / 2003 / XP64 پشتیبانی می کند.

 

 

 

 

برای دانلود با لینک مستقیم کلیک کنید

حجم فایل:10927

 

 

D O N Y A E D I G A R

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به همه ی بازدید کننده های عزیز... امیدوارم از مطالب خوشتون بیاد.اگر لینک ها هر مشکلی داشت در قسمت نظرات مطرح کنید تا مشکل هر چه زودتر حل شه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیائی دیگر و آدرس donyaedigar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 562
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 563
بازدید ماه : 1025
بازدید کل : 78665
تعداد مطالب : 687
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1