دانلود برنامه miranda با لینک مستقیم
 
دنیائی دیگر
دانلود برنامه های کامپیوتر,موبایل,دانلود بازی و تم برای کامپیوتر و موبایل,تصاویرهای جذاب
 
 
جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, :: 20:32 ::  نويسنده : حسن شفیعی

اگر از مسنجرهای مختلف استفاده می کنید و برای هر سایت یک نرم افزار نیاز دارید و از این اتفاق شاکی هستید نرم افزاری حرفه ای برای شما سراغ داریم. نرم افزار Miranda کار شما را راحت می کند تا بتوانید تنها با یک نرم افزار به بسیاری از اکانت های خود در سایتهای اجتماعی دسترسی داشته باشید.این نرم افزار قابلیت اتصال بسیار ساده را برای شما فراهم می کند.


اگر پیگیر پیشرفت های دنیای ارتباطات باشید حتما به پیشرفت های بسیار قابل توجه اینترنت نیز رسیده اید.یکی از پیشرفت ها در زمینه ارتباط دهنده ها می باشد.یاهو ، ام اس ان ، جابر ، آئول و… بسیاری از مسنجر هایی که برای استفاده از انها باید نرم افزار های مخصوصشان را نصب کنید تا بتوانید به اکانتتان متصل شوید.میراندا نمونه نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند برای شما خواهد بود.این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزار مسنجر فضای بسیار کمی را از سیستم شما میخواهد و همچنین سرعت ویژگی بارز آن می باشد.مطمئنا یکی از نرم افزار هایی خواهد بود که عوامل مختلفی از جمله سرعت و کارایی را می توانید با هم در آن مشاهده نمایید.این نرم افزار ار انعطاف پذیری بسیار بالا برخوردار بوده و با ابزارهای گوناگون لذت مضاعفی را در چت کردن برای شما فراهم خواهد آورد.این نکته نیز قابل ذکر می باشد این نرم افزار دارای ویزگی های پایه ای سایر نرم افزار ها را داراست و تا حدود بسیار زیادی کارهایی که با مسنجر های اختصاصی هریک از شبکه های اجتماعی انجام می دهید را می توانید با این نرم افزار انجام دهید.همچنین این نرم افزار دارای بیش از ۳۵۰ پلاگین رایگان برای دانلود می باشد.این نرم افزار از نسخه های Windows 2000 / XP / 2003 / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 / Windows7 64 ویندوز پشتیبانی می کند.همچنین سایت های زیر برای نرم افزار قابل پشتیبانی می باشد:

  • AIM (AOL Instant Messenger)
  • Gadu-Gadu
  • IAX (Inter-Asterisk Exchange)
  • ICQ
  • IRC (Internet Relay Chat)
  • Jabber
  • MSN
  • Netsend
  • Tlen
  • Yahoo


 

 

 

برای دانلود برنامه miranda کلیک کنید

 

حجم فایل:3153kb

 

 

 

 

 

 

D O N Y A E D I G A R


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به همه ی بازدید کننده های عزیز... امیدوارم از مطالب خوشتون بیاد.اگر لینک ها هر مشکلی داشت در قسمت نظرات مطرح کنید تا مشکل هر چه زودتر حل شه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیائی دیگر و آدرس donyaedigar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 639
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 640
بازدید ماه : 1102
بازدید کل : 78742
تعداد مطالب : 687
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1